Home » » Api Beruang vs Harimau ?

Api Beruang vs Harimau ?

Argh!! baru bangun pagi ;)Selamat bertemu kembali 1 malaysia. Semoga kita semua dalam keadaan sihat sepanjang hari ni. Entri kali ni kira nak ajak korang tengok gambar yang mungkin jarang kita lihat. Aku sendiri pun baru sekali dapat snap gambar cam ni. Nak tengok? Hahaha :) aku tau tu hati korang nak tengok juga kan! ni kena belanja dulu model gambar ni, kalau tak nanti masuk lokap kita tayang tak minta lesen :P

Wokey2! tak sabar korang nak tengok, aku cari2 dulu tu gambar awek cute yang aku sorok kat laptop aku ni. Uik<.".> maaf tak ada pula ni tau. Gambar ular ada, orang utan ada, kura2 ada, uik! mana gambar dia ni. 'bepeluh mencari' . Pandai betul awek cute ni sorok2 kat folder rahsia laptop canggih aku ni. Wakaka! canggih? tua sudah ni laptop macam si empunya, alamaks! terlepas kata. Yes! baru dapat gambar, nah! korang tengok puas2..jeng2 :D



Gambar ni aku snap waktu bengkel photocamp group aku dekat Pulau Tiga Park hujung tahun lalu. Ramai yang snap kat awek ni masa tu tapi aku sorang saja yang dapat snap harimau vs beruang ni. Wakaka! bangga lah ko ni tau :P

Pstt..Jangan terlalu membanggakan diri, tetapi banggalah dengan empunya diri kita...

Dalam kubang lumpur ni terdapat buih lumpur yang muncul kemudian meletup dan selepas satu buih meletup, buih seterusnya akan timbul dan meletup. Begitulah seterusnya aktiviti kubang lumpur ni sepanjang hari. So, kalau korang ke sini, kena sediakan pemetik api. Bila buih tu muncul, cepat2 sediakan pemetik api di atas buih, waktu ia meletup kena cepat2 petik api dan terjadilah seperti dalam gambar awek ni..So, kita pause dulu setakat ini dan jumpa lagi dalam entri akan datang. Terima kasih buat awek yang sudi jadi model ye :D

Pstt.. korang lari kat kolam korang bawa pemetik api buat apa! sampai tekurus korang tunggu kat kolam pun api tak kan timbul. Wakaka! dilarang membakar musim kemarau!

P/s korang suka tak tengok gambar2, kalau korang suka aku bagi tengok korang lagi. kalau korang tak suka, aku sorok ja kat NEC lama aku ni..hahaha :D

4 comments: