Home » » Adira AF8 Tersingkir ?

Adira AF8 Tersingkir ?

AFUNDI ADIRA

Salam dari Wanes untuk semua, semoga hari ini lebih baik dari hari kelmarin dan hari esok akan lebih baik dari hari ini dan begitulah seterusnya. Begitulah juga harapan setiap pelajar AF8 termasuk Adira namun mereka hanya mampu berharap tetapi yang menentukan adalah jumlah afundi yang kita sumbangkan kepada setiap pelajar ini. Seperti tajuk entri ni, "Adira AF8 Tersingkir" ya sememangnya Adira akan tersingkir. "keh-keh-keh"

Memang benar Adira tersingkir kerana kurangnya Afundi yang korang sumbangkan kepada Adira. "lalala" Biarlah bah kan dia tersingkir? Sudah pasti kalau kita tidak mengambil langkah untuk menambah Afundi kita kepada Adira hingga pada saat afundi ditutup malam ini, kedudukan afundi Adira akan jatuh ke bawah dan akan tersingkir."alalala jangan eh"

Program ini sememangnya di warnai dengan penuh debaran-debaran terutama sekali debaran penyingkiran. Sebenarnya hati aku ni juga terasa dag-dug-dag-dug "debaran lah tu bah" takut kalau-kalau Adira tersingkir pada malam debaran AF8 malam nanti. So, apa yang boleh mengelakkan daripada Adira tersingkir adalah kita perlu menambah dan menambah afundi kita kepada Adira yang berpotensi melangkah ke peringkat akhir AF8.

Pesanan : terima kasih kerana setia membaca entri ini, marilah teruskan Afundi Adira agar dia tidak tersingkir. AFUNDI ADIRA

9 comments:

  1. biarlah dia out..sapa suruh tidak nyanyi betul2

    ReplyDelete
  2. Kehkehkeh! jgn ko g2 bah eryati. nti aku yg pg bru ko tau, ahaks! mari afundi saja. uik, men paksa2!lalala

    hai rentan, af dah masuk mingu ke-3 ni, mlm ni penyingkiran..

    ReplyDelete
  3. x siok adira nyanyi smlm... tapi tersingkir??? mungkin x..

    ReplyDelete
  4. klu adira kua...mknye af8 bg aku tmat awl la..haahha

    ReplyDelete
  5. hai azizan, upkan afundi agar Adira x kuar...

    ReplyDelete
  6. aku minat ngan si adira ni... suara dia powerr ooooo

    i likeeee

    AFUNDI Adiraaaaa

    Adry @ http://www.adrysabry.com

    ReplyDelete
  7. Hai eja, cuba2 "bah" tengok AF.hehehe

    Hello Adry, tq atas sokongan utk Adira. Dah terselamat. Cuma Anum terkeluar. Para Fun Anum mari sokong Adira !!

    ReplyDelete