Home » » Blog | Tatoo | 18SX

Blog | Tatoo | 18SX

Terdapat unsur-unsur 18sx

Salam wanes untuk semua. Sedang wanes blogwalking, masuk sana-sini, akhirnya tersilap masuk ke web yang memang 18sx. Kepada adik-adik yang bawah 18 keluar cepat-cepat dari sini dengan tekan X dekat atas blog wanes.


ini kira masih biasa lah kan ( tanpa 18sx)

Tujuan wanes untuk membawa mesej ni kepada korang yang masih berkeras untuk membaca entri wanes bukanlah untuk mengajar korang menambah dosa dengan18sx ni, cuma sekadar membawa korang untuk merenung apakah tato ni memberi menafaat kepada kita jika kita bertato atau bagaimana?


ni pun masih ok lah! cantik kaki kan ?

Kata "tato" berasal dari Tahitian/tatu yang bererti menandakan sesuatu. Kalau tato setakat di kaki seperti dalam gambar atas, kira biasalah kan! masih boleh wanes terima. Lagipun memang ikut suka hati si peminat tato lah kan. "hahaha" nanti katanya "aku buat tato bukan dengan duit korang, buat apa korang heboh-heboh", yalah kan, tapi mohon maaf si peminat tato yerk!

ni cantik belakangnya, nasiblah dia lelaki (kurang 18sx)

Walaupun menurut sejarah, membubuh tato pada tubuh telah wujud sejak 3000 tahun sebelum masihi, namun bagi wanes bertato adalah satu hobi yang boleh menjurus kepada perkara yang tidak baik. Di negara luar tato ini dijadikan sebagai tanda satu-satu kumpulan atau gengster yang berkecimpung dengan kegiatan yang kurang bermoral seperti pengedar dadah, penjenayah dan tidak kurang juga gadis-gadis yang membubuh tato pada tubuh mereka sebagai tanda mudah di pujuk rayu oleh si kumbang belang. "hahaha" Untuk lebih jelas korang boleh bertanyakan kepada mereka yang berada di luar seperti oh malaysia, coretan perantau dan siapa-siapa lah.


Wanes pun malas nak cakap banyak, lebih baik korang tengok gambar-gambar yang wanes tangkap muat dari web yang wanes tersesat masuk. link webnya sengaja wanes tak letak sini sebab takut adik-adik yang bawah 18 pura-pura sesat masuk. "ahaks" adik-adik, sila kecikkan mata korang untuk melihat gambar bawah ni. "hahaha" wanes nampak mata korang semakin meliar.



cantik tato ni yerk! dengan susuk tubuh si gadis yang mengairahkan


tak kurang hebet juga yang ini


seterusnya semakin mata korang terbuka luas yerk


nah yang ni dada korang berdegup-degup dah wanes dengar


nah! yang ini dah sebijik nampak susuk tubuhnya (18sx dah hampir)

yang ini baik korang tekan X saja untuk keluar dari sini (18sx)



nampaknya awek ni seperti kesakitan tapi bisa membawa korang ke awang-awangan (18sx)




untung nya si pembuat tato ni, labur 1 boleh dapat 2 (18sx)

Masih belum keluar yerk korang! cuba lihat yang ini pula, kalau awek korang punya tato, cuba tanya golongan adam yang buat atau hawa. Kalau hawa korang selamat, tapi kalau si jantan yang bubuh dekat dalam (" hey, dalam kulit tubuh lah ") apa korang fikir?

tatau tembak mana ni (18sx)

Bagi wanes, kalau dapat awek yang punya bermacam-macam tato dekat tubuh hingga di tempat-tempat yang korang tak dapat nampak seperti gambar atas ni, baik wanes tembak saja (dengan kata-kata kesat) good bye !

Renungan : Gambar-gambar yang wanes bawa korang tengok ni adakah dapat membuktikan bertato ni membawa kesempurnaan hidup atau jika tersilap jalan, sesat di penghujung keruntuhan moral ?

Harap maaf! ruangan komen/ulasannya sila tekan pautan sebelah kanan di bawah.

7 comments:

  1. tatoo tu biasa jumpa. best gak entri ni.

    ReplyDelete
  2. Hello Rozani, tatoo ni bergantung kpd pengertian individu masing2. TQ atas komennya.

    ReplyDelete
  3. hai eryati,memang cantik! tapi klu bubuh di tempat org tak nampak tiada erti.aku nak psg 1 dekat hidung supaya org trus nampak. hahaha

    ReplyDelete
  4. tatoo ni seni jugak kan tapi kdg2 tak bertempat huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. Hai tricksrex, itu yg masalahnya, kalau letaknya bertempat nampak cantk. TQ atas pandangan yee..

    ReplyDelete
  6. hello,im freak...hahaha gurau jer,knp org islam tak boleh buat tatoo..

    ReplyDelete