Home » » Blog | Payu Dara Panjangkan Usia Lelaki

Blog | Payu Dara Panjangkan Usia Lelaki

Salam hujung minggu utk 1 Malaysia. Selamat beribadah kepada yang beribadah hari ni dan selamat berpuasa kepada yang puasa. Entri kali ni berkaitan dengan payu dara.

photo from FB

Tadi wanes cuba selongkar fb terjumpa dengan bahan yang ingin wanes kongsikan bersama. Menurut info dalam fb ni, payu dara boleh memanjangkan usia lelaki. Uik! betul tak ni? wanes pun tak tau lah. Kalau difikir secara rasional, mustahil juga kan. Bagaimana pula kalau benar? tentu akan ramai lelaki yang ingin memanjangkan umur kan! Wakaka :D

"Siapa tak mau panjang umur, angkat tangan". Ahaks! tak ada korang yang angkat tangan yerk! wanes pun sorok tangan ni. So, kalau nak memanjangkan umur senanglah untuk lelaki yang dah berkahwin. Suruh ja isteri bukak sikit, nah tengok lah sepuas yang korang mampu! Wakaka. Silap sikit kena lempang kang, tak pasal2 korang suruh buka2. Dah gila kah suami ku ni? miahaha :P

Bagi yang belum kahwin entah2 berani ke tak korang minta tengok dengan gadis2 cute di luar sana. Dik! boleh minta tengok 10 minit? Gila! Gadis tu teriak panggil polis baru korang tau. Wakaka! jangan cuba2 bro!

Okey itu saja untuk kali ni, tak kan entri terus-terusan seriuskan, so kali ni kita joke sikit. Selamat berhujung minggu dan jumpa di entri akan datang.

p.s Pertimbangkan akibat yang bakal menimpa bila kita melakukan sesuatu.

9 comments:

  1. ooo macam tu ke... isk isk isk...

    ReplyDelete
  2. penah juga baca pasal ni
    dorg kata disebabkan hormon
    maybe sbb perasaan euphoria
    setiap kali pas tgok kot
    hekhek

    ReplyDelete
  3. hello papabear, selamat hari merdeka. maaf lambat reply streamyx down.

    ReplyDelete
  4. hai rie, wanes tak tau lah sampai mana benarnya..selamat hari merdeka

    ReplyDelete
  5. hai eryati, wanes jumpa tersorok dlm fb ni info..haha ;)

    ReplyDelete