Home » » Blog | 1 Malaysia Kecoh Pasal Valentine Day

Blog | 1 Malaysia Kecoh Pasal Valentine Day

Hari ini adalah Hari Valentine Day iaitu 14.02.2011. Seluruh dunia telah terbiasa dengan kebiasaan ini yang dipercayai berasal dari negara Barat tersebar ke seluruh dunia. Di Malaysia pula hari ini gempar untuk mengupas "Kisah Di Sebalik Valentine Day"

Sebagai rakyat 1 Malaysia, Wanes duduk diam saja tengok mereka kupas sini, kupas sana pasal Valentine Day. Bagi Wanes suka hati mereka lah "Berkasih Sayang" pada hari ini dan suka hari korang juga lah untuk mengata sini, mengata sana pasal mereka. Jadi! kesimpulannya siapa nak buat terpulang, yang menegah orang tu diam lah, jangan buat!

Wanes pun dah jadi pening pasal baca-baca pasal nak "ben" Valentine Day, malas Wanes kupas satu-satu. Antaranya korang baca lah kat bawah ni...

- Isu Valentine Day! Diam-diam sudah lah..
- Kongsi Bersama : DI SEBALIK VALENTINE DAY..
- cerita tragedi di sebalik VALENTIND DAY
- Kisah Di Sebalik Valentine Day | Hari Kekasih Adalah Hari Kematian
- Khutbah Jumaat - Melayu yang senang butthurt
- Disebalik Valentine Day
- Kamal Info : Maksud Tersembunyi Di Sebalik Sambutan Valentine
- Di Sebalik Valentine Day
- Cakna Sejarah : Disebalik Valentine Day

Cukup lah ni, kalau korang nak lagi kena lah cari sendiri...

Korang nak tengok gambar promosi nah silakan...


Wanes sendiri pun tak sanggup renung lama-lam baner kat atas ni






P/s Wanes tak kisah pun hal orang lain sebab Wanes sendiri pun belum cukup kuat iman..

5 comments:

  1. Salam

    walaupun iman tak cukup kuat. atleast bagus gak laa menyampaikan perkara yang baik.
    Bukan berdosa pun. Maybe ape yang cuba disampaikan itu sebagai Nasihat kepada diri sendiri penulis dan untuk saudara islam yang laen.

    Cuma kita jangan kutuk, tetapi kita haruslah menasihati sesama kita.

    ReplyDelete
  2. Hello utk yg beri komen, terima kasih banyak2 atas komen membina..Tuhan berkata dalam FirmanNya..Kasihilah sesama mu manusia...marilah saling mendorong antara sesama...GBU

    ReplyDelete